Rodzaje dostaw

Klient składając zamówienie w sklepie internetowym coperta.pl ma możliwość wyboru rodzaju przesyłki lub odbioru osobistego:

• Przesyłka kurierska DPD – 19 zł brutto. Waga paczki 0,5 - 30 KG.

• Odbiór osobisty w biurze – za darmo!

• Wysyłka kurierem klienta – po wcześniejszym uzgodnieniu z przedstawicielem.  

• Dowóz na terenie Białegostoku – 12,50 zł brutto.


Reklamacje/Zwrot produktów 3deArt s.c.

1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń przesyłek w transporcie należy zgłosić kurierowi  w momencie odbioru towarów. Prosimy o sporządzenie protokołu reklamacyjnego z udziałem kuriera firmy spedycyjnej dostarczającej przesyłkę oraz o niezwłoczne powiadomienie nas o tym fakcie.

2. Reklamacje dotyczące jakości druku należy składać drogą mailową, podając nazwę zamówienia,  zastrzeżenia oraz dołączając do wiadomości skan (bądź zdjęcie) otrzymanych druków. 

3. De ART nie ponosi odpowiedzialności za wady w druku wynikające z błędnego przygotowania pod względem treści.

4. Reklamację można złożyć do 7 dni od momentu dostawy. Po tym czasie reklamacja danej usługi nie będzie rozpatrywana. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 2 dni roboczych licząc od momentu otrzymania reklamowanego towaru. Reklamacji podlega towar zwrócony w 100% usługodawcy, w przypadku uznania reklamacji, koszt zwrotu reklamowanego towaru ponosi reklamodawca. Do reklamacji należy dołączyć dowód zakupu oraz opis zgłoszenia.

5. W przypadku zwrotu towaru i braku możliwości jego naprawy, firma de ART s.c. przeleje kwotę wpłaconą przez odbiorcę w terminie do 3 dni.

Reklamacje prosimy kierować na adres sklep@3deart.pl